دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 25333 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۷ | ارسال توسط :
99 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

حسنوند در ادامه از همه طبیعت دوستان خواست در صورت مشاهده نوزادان حیات وحش به هیچ عنوان به آنها نزدیک نشوند و جهت پیگیری موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست استان اطلاع دهند.

در حوالی جاده خرم آباد- کوهدشت یک راس بزغاله که از مادر جدا شده بود پیدا و توسط یک دوستدار حیات‌وحش(تعمیرکاران خودروهای سنگین) تحویل محیط زیست استان گردید.

به گزارش‌ پایگاه خبری صدای طرهان، در تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۲ و در طی گزارش واصله به اداره محیط زیست استان لرستان مبنی بر پیدا شدن یک راس بزغاله توسط تعمیرکاران خودروهای سنگین در حاشیه جاده خرم‌آباد – کوهدشت بلافاصله کارشناسان این اداره به محل اعزام و بزغاله را تحویل گرفتند.

محمد نبی حسنوند معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان ضمن تقدیر از فرد تحویل دهنده بزغاله در این باره گفت: بزغاله جهت تعیین وضعیت سلامتی و جسمانی تحویل دامپزشکی استان گردید که پس از انجام معاینات اولیه و حصول اطمینان از سلامت جسمانی آن را جهت تیمار و نگهداری تحویل مرکز قرنطنیه استان خواهد شد.

حسنوند افزود: بزغاله در مرکز قرنطیته توسط کارشناسان حیات وحش و دامپزشک تحت تیمار و نگهداری قرار خواهد گرفت و چنانچه توانایی رها سازی را داشته باشد در همان زیستگاه و در صورت پیدا نشدن مادرش، در کنار سایر کل و بزهای منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد رهاسازی خواهد شد.

حسنوند در ادامه از همه طبیعت دوستان خواست در صورت مشاهده نوزادان حیات وحش به هیچ عنوان به آنها نزدیک نشوند و جهت پیگیری موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +