استخدام معلم از طریق آزمون کارشناسی ارشد

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، به نقل از ایسنا، سرپرست معاونت برنامهریزی و توسعه منابع وزارت آموزشوپرورش ضمن اعلام اینکه قرار است سازوکار جدیدی را برای جذب نیروی انسانی و جبران کمبودهای مدارس پیشبینی کنیم گفت: هماهنگیهایی را با سازمان سنجش انجام دادهایم تا بتوانیم از طریق آزمون کارشناسی ارشد برخی کمبودها را تامین کنیم.
صادق ستاریفرد گفت ، درباره جزئیات برگزاری آزمون استخدامی، میزان جذب و روشهای تامین نیرو اظهار کرد: طی هماهنگیهایی که با سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه و بودجه داشتیم قرار است سازوکار جدیدی را برای جذب نیروی انسانی و جبران کمبودهای مدارس پیشبینی کنیم. ما در حال تهیه الگوی تامین نیروی انسانی هستیم و از برخی ظرفیتهای موجود استفاده خواهیم کرد.
سرپرست معاونت برنامهریزی و توسعه منابع وزارت آموزشوپرورش با بیان اینکه هماهنگیهایی را نیز با سازمان سنجش انجام دادهایم تا بتوانیم از طریق آزمون کارشناسی ارشد برخی کمبودها را تامین کنیم گفت: این یک ظرفیتی است که وجود دارد و با آزمونی که در حال برگزاری است میتوانیم بخشی از کمبودهای نیروی انسانی را به عنوان نیروی متعهد خدمت بعد از دوره کارشناسی ارشد به خدمت بگیریم.
ستاریفرد ادامه داد: مجوز و میزان جذب نیرو هنوز نهایی نشده و باید با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه مشخص و اعلام شود.
وی با اشاره به اینکه نحوه توزیع استانی و منطقهای را نیز به زودی نهایی میکنیم تا بتوانیم آن را وارد دفترچه آزمون کارشناسی ارشد کنیم.
انتهای پیام
خبرنگار :

اخبار پیشنهادی ما
اجنماعی۱۴۰۱٫۱۱٫۱۳معمولان» به عنوان شهرستان از سوی هیئت دولت معرفی و به تصویب رسید.
شهرستا نها۱۴۰۱٫۱۱٫۱۱افتتاح ۲۹ مدرسه در قالب ۱۰۹ کلاس درس به مناسبت دهه فجر در لرستان
فرهنگی۱۴۰۱٫۱۱٫۱۰برنامه «شبهای انقلاب»با حضور کارشناسان دینی در مساجد استان لرستان
لرستان۱۴۰۱٫۱۱٫۰۴اغاز نخستین جشنواره ورزشی کارکنان و سازمانهای وابسته وزارت کار در استان لرستان
این خبر به زبان :
فارسی است

برچسب ها :آزمون کارشناسی ارشد ، استخدام
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰