جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 23760 |
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۰۹ | ارسال توسط :
136 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ویژه برنامه‌ «شب‌های انقلاب»با حضور کارشناسان دینی در مساجد این استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،حجت‌الاسلام مهدی قدرتی امروز، هشتم بهمن، در یک گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای تبیین مبانی انقلاب اسلامی و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم است. وی […]

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ویژه برنامه‌ «شب‌های انقلاب»با حضور کارشناسان دینی در مساجد این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،حجت‌الاسلام مهدی قدرتی امروز، هشتم بهمن، در یک گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای تبیین مبانی انقلاب اسلامی و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم است.

وی در تشریح برنامه‌های دهه‌ فجر تبلیغات اسلامی لرستان، اظهار کرد: شاخص‌ترین این برنامه‌ها برگزاری جشنواره “چله انقلاب” است که در ۲۶ رشته و سه مرحله محله‌ای، شهرستانی و استانی و در ۷۰ بلوک در سراسر استان برگزار می‌شود.

قدرتی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه چله قرآنی با برنامه‌های متنوع قرآنی ازجمله مسابقات قرآن، محافل انس با قرآن و کرسی‌های تلاوت در سراسر استان، افزود: این ویژه برنامه از سالگرد شهادت قاسم سلیمانی شروع شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام اعتکاف و ولادت امام علی(ع)، اضافه کرد: جشن «دختری پدری» در ایام ولادت حضرت علی(ع) با حضور ۲۵۰ دختر فعال فرهنگی و دست‌بوسی و تبریک روز پدر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه شب‌های انقلاب در مساجد لرستان، گفت: این برنامه با فضاسازی محیطی و با حضور کارشناسان دینی و با هدف تبیین مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، جهاد تبیین و ولایت فقیه، در مساجد استان و طی دهه مبارکه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +