جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 23444 |
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ | ارسال توسط :
115 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل حوزه هنری لرستان،گفت:به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)،جشنواره ملی خوشنویسی با عنوان «مشق مادر» در مرکز استان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، سامان سپهوند در رابطه با برگزاری این جشنواره در استان، اظهار داشت: حوزه هنری‌انقلاب اسلامی لرستان همزمان با مراکز حوزه هنری استان‌ها به مناسبت میلاد حضرت فاطمه […]

مدیرکل حوزه هنری لرستان،گفت:به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)،جشنواره ملی خوشنویسی با عنوان «مشق مادر» در مرکز استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، سامان سپهوند در رابطه با برگزاری این جشنواره در استان، اظهار داشت: حوزه هنری‌انقلاب اسلامی لرستان همزمان با مراکز حوزه هنری استان‌ها به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) نخستین جشنواره بداهه نویسی خوشنویسی ویژه بانوان با عنوان «مشق مادر» را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه اولین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س)؛ آیات و اشعار با موضوع مقام مادر و زن در رشته‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق برگزار شده است، افزود: این جشنواره با همکاری معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خرم آباد برگزار شده است.

مدیرکل حوزه هنری لرستان در ادامه با اشاره به شرکت بانوان ۳۱ استان در این جشنواره خوشنویسی، تصریح کرد: پس از جمع آوری و داوری آثار در دبیرخانه جشنواره، از آثار برگزیده تقدیر می‌شود.

سپهوند با اشاره به بداهه نویسی و مرثیه نویسی القاب حضرت فاطمه (س) و آیات و اشعار با موضوع مقام زن و مادر در این جشنواره، تصریح کرد: طبق قوانین تعیین شده از سوی دبیرخانه اولین جشنواره بداهه نویسی خوشنویسی ویژه بانوان «مشق مادر» فقط آثاری در بخش داوری جشنواره شرکت داده می‌شوند که در زمان برگزاری رویداد به صورت حضوری تولید شده و برچسب مشخصات هنرمند؛ پشت اثر الصاق شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه آثار تولیدی پس از جمع آوری توسط حوزه هنری استان مهر و موم شده و بلافاصله برای داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود، افزود: داوری و انتخاب برگزیدگان یکم بهمن ماه و آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان ششم بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود.

بنا بر این گزارش، ️در پایان از هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره تقدیر به عمل آمد و آثار تولید شده در این جشنواره برای داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +