دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
کد خبر: 25894 |
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۴ | ارسال توسط :
84 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مهمان ویژه و سخنران این مراسم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است. وی خاطرنشان کرد: از خانواده ۱۸۱ جاویدالاثر و ۱۶ شهید غریب در شهرستان ها به ازای هر شهید ۲ نفر برای شرکت در این اجلاسیه دعوت شود.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: گفت اجلاسیه شهدای جاویدالاثر در راستای گرامیداشت ۱۸۱ شهید جاویدالاثر، ۱۶شهید غریب و ۱۲۵ شهید گمنام استان لرستان روز پنج شنبه، ۲۷ مهر ماه برگزار می شود.

به گزارش صدای طرهان ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی، امروز(۲۵مهر)، در بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با موضوع برنامه ریزی اجلاسیه شهدای جاویدالاثر اظهارداشت: اجلاسیه شهدای جاوید الاثر در راستای گرامیداشت ۱۸۱ شهید جاویدالاثر، ۱۶شهید غریب و ۱۲۵ شهید گمنام استان لرستان روز پنج شنبه، ۲۷ مهر ماه برگزار می شود. مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه چهارمین اجلاسیه شهدای جاویدالاثر به اوج خودش رسیده است، عنوان کرد: مهمان ویژه و سخنران این مراسم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است. وی خاطرنشان کرد: از خانواده ۱۸۱ جاویدالاثر و ۱۶ شهید غریب در شهرستان ها به ازای هر شهید ۲ نفر برای شرکت در این اجلاسیه دعوت شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +