شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 22141 |
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ | ارسال توسط :
96 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان،گفت:در راستای بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت، خانه هنر راه اندازی می شود. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،حجت الاسلام دکتر هبت اله هاشمی،امروز ۲۲ آبان ماه، در اختتامیه ششمین جشنواره استانی تولیدات هنر دفاع مقدس«فانونس»، که در فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان […]

خانه هنر در حوزه ایثار و شهادت راه اندازی می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان،گفت:در راستای بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت، خانه هنر راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،حجت الاسلام دکتر هبت اله هاشمی،امروز ۲۲ آبان ماه، در اختتامیه ششمین جشنواره استانی تولیدات هنر دفاع مقدس«فانونس»، که در فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمن به صورت شبانه روز در حال طرح توطئه علیه ایران اسلامی است، اظهارداشت: امروز همه با هم باید برای مقابله با توطئه های دشمن باید گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی کم کاری صورت گرفته است، افزود: با تلاش جهادی و انقلابی باید این کم کاری ها جبران شود.

مدیر کل بنیاد شهید لرستان از راه اندازی خانه هنر در حوزه ایثار و شهادت خبر داد و گفت: این اقدام با هدف بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت صورت می گیرد.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: با تکیه بر زبان هنر باید فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل امروز تبیین شود و هنرمندان در زمینه معرفی شهدای امنیت استان به تولید محتوا بپردازند.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل امروز عنوان کرد: با تکیه بر ظرفیت هنر و هنرمندان باید در مقام عمل کار ارائه شود و توجه به سلیقه دهه هشتادی ها در این حوزه از موارد مورد تأکید است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +