شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 22662 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ | ارسال توسط :
107 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

وی با اشاره به رابطه قناعت و صبر، افزود: کسانی که فقط به فکر منافع و مطامع دنیا باشند، از زندگی واقعی لذت و خیری نمی برند، آنان به نوعی نگهبانی برای ورثه بوده و مرفهین بی درد به شمار می روند. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز […]

وی با اشاره به رابطه قناعت و صبر، افزود: کسانی که فقط به فکر منافع و مطامع دنیا باشند، از زندگی واقعی لذت و خیری نمی برند، آنان به نوعی نگهبانی برای ورثه بوده و مرفهین بی درد به شمار می روند.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: قناعت عامل آزادگی و حریت است و انسان برای موفقیت در زندگی بایستی همواره باید خود را از لغزش‌ها، بدخلقی و زرق و برق دنیا دور کند‌.

وی با اشاره به رابطه قناعت و صبر، افزود: کسانی که فقط به فکر منافع و مطامع دنیا باشند، از زندگی واقعی لذت و خیری نمی برند، آنان به نوعی نگهبانی برای ورثه بوده و مرفهین بی درد به شمار می روند.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: کسی که فرزندانی نیکو را تربیت کند، خداوند حساب ویژه ای در آخرت برای او باز خواهد کرد؛بایستی در محیط خانواده والدین تربیت دینی و اخلاقی فرزندان را به جد دنبال کنند.

وی با اشاره به دستپاچگی آمریکا از قدرت هوافضای ایران و دستیابی به موشک هایپر سونیک، تصریح کرد: مکانی در آمریکا افتتاح شده که مرکز کنترل هوافضای سایر کشور ها است، هدف اصلی تأسیس این مرکز، کنترل کردن چین و کره شمالی و اختلال در ماهواره ها و فضای سایبری می باشد ولی هدف پنهان آنان کنترل ایران است.

طهماسبی با اشاره به موضع گیری دقیق مقام معظم رهبری در مورد وقایع اخیر، گفت: نقشه دشمن و غرب این است، چون در مذاکرات هسته ای به بن‌بست رسیده و شرط روشن ایران برداشتن کامل تحریم ها می باشد، اقدام به آشوب در کشور کردند و هدفشان تضعیف ایران مقتدر بود.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: در اسلام امنیت بسیار مهم است، حکومت اسلامی اگر بخواهد با مسائل امنیتی به سستی برخورد کند سنگ روی سنگ بند نمی ماند، آزادی و اغتشاش دارای فرق است، دنیای غرب با شعار پوشالی و دروغین آزادی، قصد سست کردن اراده مردم و حرکت آنان به سوی فحشا را دارند.

وی با اشاره به بلوا و التهاب آفرینی دشمن در فضای مجازی، افزود: راه مقابله ملت ایران با جنگ ترکیبی استکبار، جهاد تبیین است و برخی در این صدد هستند با التهاب آفرینی در جامعه، آشوبگران به سزای عملش آن نرسند، ولی ملت عزیز بیدار است.

طهماسبی با اشاره به ضرورت تلاش مسئولان در خدمت جهادی به مردم، گفت: برخی از مردم مناطق شهرستان از مسئولان ذی ربط خواستار پیگیری جدی برای ساماندهی پل‌های کاکیزه و انبار ضرونی و همچنین ادامه روند رسیدگی به گردنه پای آستان شدند.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: ما در عزل و نصب ها دخالتی نداریم،بایستی افراد شایسته و باتدبیر استفاده شود و مسئولانی که متدین بوده و با عملکردشان موجبات نارضایتی مردم را ایجاد نکنند.

وی گفت: متاسفانه برخی از ادارات کوهدشت ماه‌ها بی تفاوت بوده ؛مردم عملکرد ضعیف را می بینند و این موجب نارضایتی خواهد شد، به مدیرکل اداره مربوطه اعلام کردیم ولی فعلا کار خاصی صورت نگرفته است.

طهماسبی بیان کرد: مدیریت جهادی، به روز و پاسخگوی مردمی بودن در کارها اصل در جمهوری اسلامی ایران است، این روز ها در زیر ذره بین هستیم، ان‌شاءالله به همه توفیق عنایت بفرماید؛ مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) سه شب با حضور ۷۰ نفر از روحانیون و مشاورین در مسجد صاحب الزمان(عج) کوهدشت برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +