شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 22941 |
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ | ارسال توسط :
109 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از کشف و ضبط هشت قبضه اسلحه در مناطق تحت مدیریت استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،، علی سالاروند در این خصوص اظهار داشت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان طی گشت و کنترل جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی شکار و صید، موفق شدند در هفته گذشته […]

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از کشف و ضبط هشت قبضه اسلحه در مناطق تحت مدیریت استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای طرهان ،، علی سالاروند در این خصوص اظهار داشت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان طی گشت و کنترل جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی شکار و صید، موفق شدند در هفته گذشته هشت قبضه اسلحه در مناطق تحت مدیریت استان از متخلفین زیست محیطی کشف و ضبط کنند.

وی افزود:اسلحه‌های کشف شده از متخلفین درشهرستان‌های دلفان به تعداد سه قبضه، در شهرستان سلسله به تعداد دو قبضه و در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد به تعداد سه قبضه بوده است که عمدتاً این اسلحه‌ها قبل از شروع به شکار از متخلفین زیست محیطی کشف و ضبط شده است.

سالاروند بیان کرد: اسلحه‌های کشف شده از نوع کلت کمری، پی سی پی، ‌ام ۱، دو لول، پنج تیر روس بوده است که به همراه سایر ادوات از متخلفین شکار و صید، کشف و ضبط شده است.

وی گفت: پرونده کلیه متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان صدور رای قطعی به صورت‌امانی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان باقی می‌ماند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن تشکر از همراهی دستگاه قضایی استان و همچنین تقدیر از همکاران خدوم محیط‌بان در اقدامات به موقع در دستگیری متخلفین زیست محیطی قبل از شروع به شکار، از تمامی دوستداران محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +