جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
کد خبر: 25890 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ | ارسال توسط :
101 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: زنان چون شمع سوختند تا روشنی بخش محفل بشریت باشند زنانی که همه هستی خود را فدا کردند تا الگوی زن مسلمان ایرانی را به نمایش بگذارند و جهان را به سوی یک حقیقت دعوت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: زنان روشنی بخش محفل بشریت هستند/ زنان شهیده فرشتگان نورانی هستند

به گزارش صدای طرهان، سردار محمدرضا نقدی در اجلاسیه شهدای زن با عنوان انیس شاهدان که در دهکده مقاومت خرم آباد برگزار شد گفت: زنان شهیده فرشتگان نورانی هستند که باید از مکتب آنها درس بگیریم زنانی که از دست از جان شستند تا به حیات ابدی برسند و از تعلقات مادی این دنیا دل بریدند تا در نزد خداوند متعال آرامش بیابند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: زنان چون شمع سوختند تا روشنی بخش محفل بشریت باشند زنانی که همه هستی خود را فدا کردند تا الگوی زن مسلمان ایرانی را به نمایش بگذارند و جهان را به سوی یک حقیقت دعوت کنند.

وی بیان کرد: رهبر حکیم انقلاب زیبا و بدیع شهیدان زن را الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی زن نامید الگوی سوم الگوی سازنده و انسان ساز الگویی که چون زن‌های بعدی جنسیت بر انسانیت غلبه ندارد و یک انسان به تمام معنای کلمه است.

سردار نقدی تصریح کرد: رهبر حکیم انقلاب فرمودند این زنان بودند که در تبیین مسیر تاریخ اسلام و کشور نقش شایسته ایفا کردند لشکری از فرشتگان که در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: زنان شهیده یاد دادند که عزت زن در به تکامل رساندن ویژگی‌های زنانه خودشان است نه مانند الگوی متحجر شرقی حسرت بخورند که چرا از مردها پایین‌تر هستند و نه مثل الگوی غربی فاسد که تلاش کنند برای کامل شدن و مطرح شدن که این یک نظر فمنیستی است احساس حقارت زن در مقابل مرد است.

وی اظهار کرد: الگوی سوم یعنی الگوی اسلامی نشان داد که زن می‌تواند به اوج اثرگذاری در میدان های سیاست و تحولات اجتماعی برسد بالاترین مراتب قهرمانی در حماسه‌های بزرگ تاریخ را خلق کنند.

سردار نقدی گفت: زن انقلابی مسلمان ایرانی ثابت کرد که هم می‌توان عفیف و محجبه و شریف بود و در عین حال در متن و مرکز بود و هم می‌توان سنگر خانواده را حفظ کرد و پاکیزه نگه داشت و در عرصه سیاسی و اجتماعی فتوحات جدیدی را کسب کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: زنان ما از حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا الگو گرفتند لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد و شهادت و مقاومت را در هم آمیختند.

وی گفت: جهاد ها مقدمه ظهور امام زمان (عج) خواهند بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

نرخ روزانه ارز و طلا

آب و هوا

×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری صدای طرهان در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    صــدای طــرهان ایتا👈 دنبال
    ازطـــــرهـــــان بــــزرگ چه خبــر!!عضویت درکانال طرهـــــان
    +